Min order
Har min beställning gått igenom?
Du kommer att få ett mail från oss så snart vi har mottagit din beställning. Har du inte fått något mail? I vissa fall kan e-postmeddelandet hamna i skräppost, så kolla det om du inte har hört från oss. Om det inte finns i skräppostmappen är du mycket välkommen att skriva till oss på kundservice@myextensions.se eller ringa tel. +45 42 510 300 så hjälper vi dig.
Kontakta kundserviceKan jag ändra min order?
Om vi inte redan har skickat iväg din beställning kan vi enkelt ändra den. Det totala beloppet får dock inte överstiga det ursprungliga belopp som du godkände vid betalningen. Om så är fallet ber vi dig att beställa extravarorna i en separat beställning, och så ser vi till att skicka allt tillsammans.
Om du vill ändra din beställning, skynda dig att kontakta oss på kundservice@myextensions.se eller ringa tel. +45 42 510 300
Kontakta kundserviceKan jag annulera min order?
Vi kan enkelt avbryta din order, men skynda dig! Vi skickar beställningar löpande och när beställningen har skickats kan den inte annulleras. Du annullerar din order genom att skriva till oss på kundservice@myextensions.se eller ringa tel.+45 42 510 300
När skickas min beställning?
Vi packar beställningar hela dagen så att du kan få dem levererade så snart som möjligt. Alla ordrar som beställs innan kl. 15.00 på vardagar skickas samma dag, såvida inget problem uppstår. Om detta skulle hända kommer du att höra från oss direkt.
Du får ett mejl från oss så snart ditt paket är på väg till dig. Om du har valt frakt med spårning kan du följa paketets resa via länken i e-postmeddelandet.
Ditt hår, din skönhet, ditt val
Löshår ska passa dig. Inte tvärtom.
Oavsett vilken färg, längd, flexibilitet eller komfort du vill ha har vi en perfekt match för dig.